Toestellen

Toestelverkoop is voor ons een service aan onze klanten. Teletronics kan alle toestellen (en accessoires) leveren. Wij richten ons, als uw persoonlijke medewerker telecom, ook voor toestellen op besparing en kwaliteit. Wij verkopen uitsluitend EU toestellen, rechtstreeks via de importeur. Hierdoor kunnen we ze zeer voordelig bieden en voor de kwaliteit instaan.

Wilt u een toestel bestellen of heeft u een vraag?

Bestel en/of verzeker uw toestel per mail of neem voor vragen contact op met de Servicedesk, dat kan via 088-1180600 of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Prijzen: exclusief BTW
Te bestellen per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Om een zo laag mogelijke prijs te garanderen, zijn wij genoodzaakt om te werken met een vooruitbetaling. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Levertijd onder voorbehoud: binnen een week na vooruitbetaling
Betaling: binnen 5 dagen na (deel-) facturatie
Prijswijzigingen, typefouten voorbehouden
Geldigheidsduur offerte: 1 werkweek
verzendkosten: 12,50 euro

Verzekering en reparatie

Een telefoon moet optimaal presteren. Altijd. Helaas is dit soms niet het geval. Wij selecteren betrouwbare importeurs met een uitstekend trackrecord en leveren uitsluitend toestellen van goede komaf die geschikt zijn voor de Nederlandse markt onder de normale zakelijke condities en garanties. Toch kan er ondanks alle goede zorgen wel eens iets mis zijn.

Belangrijk om te weten is dat vrijwel alle producenten van mobiele telefoons voor de uitvoering van de garantie tegenwoordig gebruik maken van enkele geselecteerde reparateurs. Indien u zelf herstelwerkzaamheden uitvoert of laat uitvoeren, verliest u iedere vorm van garantie. Mocht er dus ondanks alle voorzorgsmaatregelen toch iets mis zijn met uw toestel dan zijn wij, net als alle andere leveranciers, verplicht u het toestel op te laten sturen ter reparatie. U ontvangt dan geen leentoestel en bent uw toestel een tijdje kwijt.

Om dit te voorkomen op het moment dat u uw toestel hard nodig hebt, bieden we u een regeling die deze zorgen wegneemt met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Indien u uw toestel via ons verzekerd, is daarbij standaard een koeriersdienst met leentoestel opgenomen. Op die manier wordt u ontzorgt daar waar het reparatie en garantiewerkzaamheden betreft .

De verzekering die wij voor u geselecteerd hebben, stuurt een koerier naar u toe (binnen 4 uur in de Benelux), geeft u een leentoestel en zorgt er voor dat het toestel gerepareerd wordt, ongeacht of het binnen de garantie valt of niet. Indien het defect buiten de verzekering valt, zal er altijd eerst een prijsopgaaf worden gemaakt. Als het toestel gerepareerd is, komt het weer per koerier bij u terug. Op die manier heeft u het minste last van een defect in uw toestel en profiteert u ook van de overige voordelen van de verzekering zoals wereldwijde dekking in het geval van:

  • een mechanisch defect;
  • val- of stootschade;
  • vloeistofschade;
  • uitkering total loss tegen vervangingswaarde;
  • toestel niet meer leverbaar, uitkering van opvolgende model;
  • dekking van de onderzoekskosten;
  • diefstal met aantoonbare sporen van braak, proces verbaal verplicht (vermissing uitgesloten);
  • dekking van het toestel inclusief accessoires tot maximaal € 1.500,- per gebeurtenis;
  • vergoeding van de gebruikerskosten in het geval van misbruik na diefstal tot maximaal € 1.500,-.

Hoe belangrijker uw toestel voor u is, hoe meer we deze verzekering aanraden. Naast de typische verzekeringselementen voorkomt u zo allerlei welles-nietes discussies met de producent over garantie en zit u niet gedurende langere periodes zonder toestel. Neem contact op met de servicedesk als u hier meer over wilt weten.